Téma :
- kommunikációs stratégia, a projekt kommunikáció céljai, tervezés, taktika, megvalósítás
- vállalati- és projekt kommunikáció kapcsolata (vállalati kultúra és szakmai kultúrák hatása a kommunikációra)
- projekt kommunikáció irányai (PM-stakeholderek, PM-szponzor, PM – funkcionális vezetők, PM –beszállítók/partnerek, projekt és külvilág), a projekt marketingje (vállalaton belül és kívül kinek mit kell „eladni”)
- a projekt munka kommunikációs megoldásai (írásos, szóbeli megoldások), eszközei (indító dokumentum, terv, helyzetjelentés, beszámoló)
- projekt előkészítés, - tervezés, minőségmenedzsment, kockázat kezelés, konfliktus kezelés, projekt lezárás, mint a kommunikáció eszköze
- a kommunikáció hatékony direkt és indirekt módszerei
A Műhely bevezető gondolatai olvashatók a http://blog.mfor.hu/projekt oldalon.
A Projektmenedzsment Műhely munkájába minden érdeklődő előzetes regisztrációt követően (e-mailben történő regisztráció a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen), ingyenesen részt vehet. A Műhely munkájába való részvétellel 2 PDU (Professional Development Unit) pont szerezhető (PMP minősítettek és minősítésre készülők számára)